Upphandling: Hur går det till? - 15 oktober

Vill du ha Falkenbergs kommun som kund? Då är det bra att veta vad en upphandling är, hur den går till och varför vi som kommun behöver göra upphandlingar.

 

Välkommen till vårt upphandlingsseminarium. Under seminariet kommer du att få tips och information som ger dig en ökad förståelse av kommunens upphandlingsprocess. Dessutom kommer du få svar på:

 

  • Vilka lagkrav behöver kommunen förhålla sig till? Varför finns dessa lagkrav?
  • Vad är en upphandling? Hur går den till?
  • Vad behöver du som anbudslämnare förhålla dig till för att kunna bli leverantör till Falkenbergs kommun?

 

Kommunens inköps- och upphandlingsenhet är på plats för att svara på dina frågor. 

 

När: 15 oktober kl. 08.00-10.00

Var: Företagscenter FBG, Kvarngatan 2 (vån 4), Falkenberg

Anmälan: Anmäl dig genom att fylla i formuläret nedan. Din anmäl vill vi ha innan 11 oktober. 

Arrangörer: Falkenbergs kommun och Näringslivet Falkenberg

Namn*
Företag*
Telefonnummer*
E-post*
Har du erfarenhet av att lämna anbud?
Ja
Nej
Meddelande
Skicka