UPPHANDLING: Hur går det till? - 6 oktober

Vill du ha Falkenbergs kommun som kund? Då behöver du vara med i en upphandling.

 

Välkommen till vårt upphandlingsseminarium. Under seminariet kommer du få veta vad en upphandlingar är, hur den går till och varför vi som kommun behöver göra en upphandling. Du kommer få en ökad förståelse av kommunens upphandlingsprocess och få svar på frågorna:

 

  • Vilka lagkrav behöver kommunen förhålla sig till? Varför finns dessa lagkrav?
  • Vad är en upphandling? Hur går den till?
  • Vad behöver du som anbudslämnare förhålla dig till för att kunna bli leverantör till Falkenbergs kommun?

 

Kommunens inköps- och upphandlingsenhet är på plats för att svara på dina frågor. 

 

När: 6 oktober kl. 08.00-10.00

Var: Företagscenter FBG, Kvarngatan 2 (vån 4), Falkenberg

Anmälan: Anmäl dig till annhelene.klasson@falkenberg.se (namn, företag, telefonnummer och eventuella allergier)


Våra seminarium inom upphandling genomförs av Falkenbergs kommun i samarbete med Näringslivet Falkenberg.